cookieChoices = { }

Tuesday, December 14, 2010

buat holder remote

arghh tensionnyerr bila anak kecil aku main remote.. sbbnyer..remote yang anak aku main menjadikan:
1. rosak
2. kedua sokmo ilang .. cari satu umah... silap silap dia buang kat luar umah.. lagi haruuu
bila nak ubah channel punya la susah..
nak pi beli?
semata mata kuar sbb nak beli holder..takpe la.. aku buat jeee.. gantung kat dinding.,. tak le se kecil tu dapat ambikk
jom buat sesama...
bahan bahannyee ..alamak kena guna pakai apa yg ada sekeliling aku jerr nii.
emm kain perca.. lebihan baju kebaya songket aku.
pengeras..? emm maouse pad lama aku.. atau any board yang ada sekeliling korang..
getah skit..
iron
benang mesin jarum.. hehehhee alatan jahit leee



lepas ni korang tahu tak bahawa apa yg korang jahit tu pada sehelai kain jee.. so balutkan kain tu pada board atau mause pad .. dan jahit la pakai tangan suoaya kemas holder tuu.. dah siap..
tapi kalau mesin jahit korang jenis industry punya tii korang boelh jahit terus kat atas mause pad tuu.
kalau mesin jahit biasa jangan... nanti patah jat=rum ..rosak harta .. hehhee
mudah je kan?
hope korang paham lee.. sebab ada step yang aku lupa ambik gamba.. simple jee. tak lawa sangat sbb anak ngacau...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda di sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails