cookieChoices = { }

Sunday, March 20, 2011

design baru karpet

Pasal entry saya berkenaan nak buat karpet sendiri .. nampaknya ramai yang berminat dengan memberi saya email.. terima kasih. namun masa yang agak terhad menghadkan juga hobi saya ni.
terima kasih bebanyak pada yang sabar menunggu catatan saya dan bantuan saya seterusnya..
memang bila cakap pasal kos.. ada sedikit kejutan.. saya membelanjakan rm 70 untuk karpet yang tak sebesar mana.. tapi yang seronoknya bila saya buat sendri.
memandangkan kos agak mahal.. saya cuba membantu anda yang berminat.
apa kata anda beli benang kait sendiri dan guntinglah dalam ukuran 2 inci dan boleh mula mengait karpet anda sendiri.






untuk jarum dan kain kasa (kain kotak 4 segi tu) saya cuba dapatkan harga terkini atau anda boleh dapatkan di kedai berhampiran anda.. kalau harganya jauh lebih murah..
hari tu saya pergi kekedai berkenaan dan banyaknya rekaan design terbaru yang buat saya teruja... tak sabar nak mulakan design baru.


dan saya rasa nak buat design ni semua dgn kos lebih murah. Saya kena cari alternative.
jika anda ingin berkongsi .. boleh la selalu lawat blog saya..klik pada bahan . kalau saya beli banyak saya akan offer utk jual pada anda. insyallah saya kaan update selalu. setakat ni hanya danrik jenid jenas yang ada dalam stok. Itupun atas permintaan dari kawasan tertentu yang susah dapat fabrik tersebut.

saya akan tambah peralatan yang anda boleh jadikan pengganti supaya kos lebih murah.
selamat mencuba semua..
hobi puas hatii tengoklah koleksi kat bawah ni ..cantik kan?



1 comment:

  1. Salam,u kait ats kain kan?? Sy br nk stat hobi ni,tp xtau nk kait ats kain ape,mcm2 jenis kain dh sy try,sume xjadik..pls advice..tq:)

    ReplyDelete

Tinggalkan pesanan anda di sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails