cookieChoices = { }

Tuesday, January 22, 2013

Azam 2013

Azam aku tahun ni?
permulaan tahun 2013 dengan demam denggi yg teruk... aku harap perjalanan tahun ni akan lebih baik.. ujian tuhan menghapus dosa aku di awal tahun... moga perjalanan tahun ini dipermudahkan dengan penghapusan dosa di awalnya..amin...
Sebelum cerita azam baru... azam lama aku belum lagi tertunai... tu la orang tua macam aku ni berazam nak hafal surah alwakiah.. aku rasa ada la dalam 10 ayat je baru aku hafal.. teruk betul azam tahun lepas.... nak kena completekan juga tahun ni... dan ditambah dgn azam baru untuk pembaca blog aku ni... Azam aku untuk blog ni...
Insyallah semua entri aku untuk jom buat sendiri pada tahun 2013 ini akan aku sertakan pola..
Maka senanglah sesiapa yang nak baca dan berhajat untuk buat tu, belajar untuk membuatnya sendiri dan insyallah juga aku sertakan barang yang perlu ada dan kat mana boleh dapat barang tu..
Dan kebanyakkannya aku jual kat website aku. Atau pun korang boleh cari kat mana mana kedai jahit berhampiran rumah korang. Apaun aku akan ambik skit masa sbb nak cari tempat sesuai nak parking semua pola pola tu.. dan most saiz A4 dan scan aku pun saiz tu jugak.. nanti korang cantum la sendiri agar dapat saiz pola sebenar. Dapatla kita sama berjimat.. dan pada yg banyak masa tu boleh la berniaga... moga aku dapat pahala sama.. amin... Yang keduanya aku nak susun balik blog ni agar senang nak cari apa yang korang nak jahit.. agar senang nak baca dan dapat info.. so menu bar kat atas tu mungkin akan berubah.. harap everyone happy.. dan rerajin la join jadi follower. MUngkin gak aku nak mint atolong register je utk dapatkan pola.. nak ta sapa la yg sudi nak jahit sesama..dan any update promo bolehlqa aku email atau sms. tu je kot kang berjela jela lak entri inii..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda di sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails