cookieChoices = { }

Saturday, November 30, 2013

pola simple baju kanak kanak

Salam ...
Banyak pula email saya terima bertanya cara nak lukis pola.. kepada pelawat pelawat yang minta saya emailkan, saya minta maaf kerana ada yg saya tak sempat tolong. Saya minta maaf sebab saya juga kesuntukan masa untuk buat pola keperluan individu setiap orang. Dan saya juga punyai kerjaya, tapi insyallah saya akan bantu anda cuma agak lewat sedikit...
Jika pola saiz yang anda minta memang dalam simpanan saya..insyallah saya akan berikan takde masalah.
Sebenarnya saya bukan tak nak ajar atau letak dlm blog.. tapi saya rasa untuk menerangkan caranya secara bertulis agak sukar. Namun atas permintaan saya usahakan juga. Harap anda boleh faham...
Melakar pola ni kekadang oarang fikir completecated. Sebab tu la saya bagi pola siap siap.. utk setiap project saya.
Tapi saya sedia maklum sesekali ada juga pembaca blog saya yang nak buat tu project saya. .nak ikut saiz anak anak mereka dgn tepat...
Untuk tidak menghampakan.. Saya yang kurang ilmu ni nak kongsi style saya buat pola.. Jangan la pelik sebab tyle saya main suka saya je.. kepada oarng yg dah memang teror menjahit tu.. mungkin ketawa tgk cara saya draw pola..
harap dapat berkongsi dan ini pola untuk baju kanak kanak. Special untuk plum dan dress yang saya dah buat sebelum ni.  sebab utk wanita dewasa.. ada penambahan bahagain tertentu. Harap lakaran ini beri anda sedikit sebanyak idea melakar pola..se simple yg boleh.


cara mudah draf pola baju kanak kanak

7 comments:

  1. Salam kak...nk tanya jarak antara titik 10-11 tu brapa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang satu inci ..jgn lebih ..kurang tak pe.

      Delete
  2. salam.. nk tanye ttg ukuran 6-7, maaf sy krg jelas.. tima kasih..

    ReplyDelete
  3. terima kaseh share ini. nak baca lagi kasi otak karat sy ni fahamm.. kikiii ;)

    ReplyDelete
  4. terima kaseh share ini. nak baca lagi kasi otak karat sy ni fahamm.. kikiii ;)

    ReplyDelete
  5. Salam, pola utk lubang lengan bhgian blkang dan depan pola y sama ke?sb kebiasaan y dibuat belakang dan depan berbeza..boleh ke sama?

    ReplyDelete
  6. Salam, pola utk lubang lengan bhgian blkang dan depan pola y sama ke?sb kebiasaan y dibuat belakang dan depan berbeza..boleh ke sama?

    ReplyDelete

Tinggalkan pesanan anda di sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails