cookieChoices = { }

Monday, March 16, 2015

kasut panda comel- set ( part 2)

Set panda.. Kita mulakan dengan kasut ni.
Kasut ini punyai design yang lain dari kasut merah ye..
ok polanya saya terus letak kat sini..
peralatan simple je..
1.fabric microfleece
2.getah kecil
 
Fabric mirofleece boleh buat baby warm, lepas tu memeri dan fabric ni kalau gunting takyah jahit tepi sebab tepiny atak berbulu.. tu ynag saya suka..
fabric ni ada macam macam colour ..macam selimut gitu.. halus pada kulit..saya ada banyak stock..klau nak boleh whatup..kalau ada lagi boleh jual hehee
untuk buat panda, saya akan bagi tutorialnya kemudian.
 
potong fabric anda macamni.. ikut pola seratus peratus.. tak payah ubah apa apa..

lekatkan .. ikut arahab yang saya lukis anak panah tu..

last sekali dia akan jadi macamni.,..

 teruskan jahit anda akan terus nampak bentuk kasut.. tapi besar

kat bahagian ujung ni..kekadang lebih skit ... bergantung pada kain anda. kalau memeri kekadang lebih banyak. So sil a gunting lebihannya ..jahit ngan ngam jee yee

tada... ni la hasilnya bila anda siap cantum.. so jom ke proses seterusnya

terbalikkan dia.. anda akan dapat hasil ni..
saya akan kelim bahagian atas agar nampak kemas

lepas tu sayang akan pasangkan getah

hehaaa.. cantik tak? ok .. jangan lupa buat lagi sebelah ye...

polanya... print dalan saiz a4 ye... tehn letak pada kain ..and enjoy #menjahit




ni muka panda.. jap saya nak kena upoload cara buat panda ni...

2 comments:

  1. kak brp ringgit kain tu smeter? comelnya handmade sock ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kain yang akak guna ni rm30 semeter tapi mmg besar 60 inci bidang. sesuai bulat bedung, selimut dan toys..
      kalau nak boleh whatup 012-2296657

      Delete

Tinggalkan pesanan anda di sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails